Diertjes dinsdag: nummer 5


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor de Diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine!

De vakantie zit er alweer op de meiden zitten weer op school.
Vorige week woensdag zijn we vertrokken naar Islantilla Spanje en afgelopen zondag laat op de avond zijn we terug gekomen. Even heerlijk tijd met elkaar en een keer niet zorgen voor iedereen. Echt ontspannen!
Al moet ik zeggen dat je als je thuis bent je alweer snel in je snelle levensritme gaat en leeft met de klok. Maar goed het was heerlijk en we kunnen er weer even tegen, na 10 jaar geen vakantie was dit echt fijn.

Nu naar datgene waar jullie voor zijn gekomen, mijn nummer 5 van Eline's diertjes!
Mijn nummer 5 is de kikker!
Altijd goed voor een vrolijk opkikker kaartje.


Gezien de tijdsdruk is het een eenvoudig klein kaartje geworden.
Maar niet minder leuk om te ontvangen toch?



Gebruikte materialen:
Papier: PB7047 Eline's peach & Mint en PB7046 Eline's winter pastels
Tekst: CS0986 Opkikkertje
Mallen: COL1352 Eline's kikker, COL1398 banner small, CR1359 vierkant stiksteek en CR1299 banner
Overig: knoopjes

Fijne dag nog!

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Hoi Rimmie,
    Ik vernieuw mijn pagina nog even voordat ik ga afsluiten en ik zie nog net jouw berichtje even. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. Hier ook alles weer naar school. Toch ook wel weer fijn. En je opkikkerkaartje is super leuk. Gaaf zo die wangetjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie welverdiende vakantie! Je kaartje met de vrolijke kikker is erg leuk geworden!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig opkikkerkaartje, heel leuk!
    En wat een heerlijke vakantiedagen heb je achter de rug, fijn. Jammer altijd dat het gewone leven weer zo snel "gewoon" is.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie zo'n goede vakantie gehad hebben. En wat een lief kaartje laat je zien vandaag, mooi qua kleur ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gewoon super leuk in al zijn eenvoud Rimmie, hele leuke kleuren heb je gebruikt!
    Wat een fijne vakantie om op terug te kijken en dik verdiend zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk is hij geworden:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, ik heb de kikker zelf niet in mijn bezit maar anders zou hij zeker in mijn top 10 staan. Erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig deze opkikkerkaart. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat je zo hebt genoten van de vakantie!
    En dan ook nog een mooie kaart gemaakt voor deze dinsdag. Leuk papier ook! Die kende ik nog niet.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje! Ik vind de kikker ook erg leuk, maar heb hem zelf helaas niet... Anders was hij bij mij ook vast wel al voorbij gekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat heerlijk dat jullie hebben kunnen genieten van een welverdiende vakantie! Je kaartje is misschien simpel, maar juist daardoor heel leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk zo'n vakantie! Quality time, zo belangrijk!
    Je kaart is leuk! De kikker is een van de eerste die ik had. Gebruik hem regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat het een heerlijke vakantie was! Dik verdiend na 10 jaar. Je kaartje is erg schattig liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kikkerkaartje Rimmie!
    Dankjewel weer voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattige opkikker.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat jullie erop uit zijn geweest daar kikker je ook van op net als van jou kaartje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hehe... daar ben ik dan eindelijk hoor!
    Grappig dat ook jij de kikker op nummer 5 heb staan Rimmie. Ik ben benieuwd naar jou 6e toppertje ;-)
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben op vakantie, wel verdiend dus. En ja, eenmaal thuis... dan gaat het ritme zo weer verder.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Ik heb hem net binnen gekregen. Nu nog tijd vinden om er mee te knutselen! Heerlijk er even tussen uit voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zal vast fijn geweest zijn om met het hele gezin weg te zijn geweest. Wat te vieren? En ja je zit zo weer in je dagelijkse ritme, maar natuurlijk wel nagenieten. Prachtige kaart, die kikkers doen het ook goed op de kaarten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie, dat mag ook wel eens na 10 jaar ;).
    En dan ook nog in de drukte een hele mooie kaart gemaakt. Hij mag dan simpel zijn maar ik vind m geweldig.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such gorgeous papers and I love the design. Beautiful done.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts