Win vrijkaarten voor de Knotsgekke kaarten en scrap dagen


Hallo allemaal,

Zo leuk!
Ik mag ook voor de najaars-editie van de knotsgekke kaarten en scrap dagen, 
onder mijn volgers 5 x 2 kaarten weggeven.
Dat is toch super!

Voor wie het nog niet wist:

De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het jaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen. Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om  materialen in te kopen, inspiratie op te doen en de nieuwste trends te signaleren.

 Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch – 1, 2 en 3 september 2016

Wat moet je doen?
1) Volger zijn of worden van mijn blog

2) Laat een leuke reactie achter onder deze blogpost 
en geef even aan met wie en waarom jij graag naar deze beurs wilt

Op maandag 1 augustus maak ik de winnaars bekend!

Succes!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een leuke actie Rimmie. Ik zou graag met mijn zus Caroline naar deze beurs gaan. Deze beurs is geweldig voor ons kaartenmaaksters hihi. En waarom met mijn zus?
    Wij delen de zelfde hobby en het zou een heerlijke zussendag zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rimmie,

    wat leuk dat je kaarten mag weggeven. Ik wil wel een kansje wagen. Mijn vriendin Anja en ik hebben dit voorjaar besloten dat we toch een keer naar het verre Breda willen. Dit schijnt toch de mooiste beurs van Nederland te zijn. Dus ik waag graag een gokje. Kunnen we in elk geval die kosten schrappen en lekker met de trein die kant op.

    Lieve groetjes,
    Monique
    P.s. genieten doe ik hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk Rimmie dat je weer op de beurs mag gaan staan. Ik ga altijd met mijn hobbyvriendin Nicole naar de beurzen toe. We kunnen in september niet naar Rijswijk want dan is haar dochter jarig en ze is Brabantse dus zouden we naar de Knotsgekke dagen gaan...hoe leuk is dan deze aktie...doe graag mee...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg...
    Zelf ben ik ook weer van de partij op het bloggersplein. Ik heb er zo van genoten de vorige keer.
    Omdat ik al aanwezig ben, doe ik niet mee met je win-actie, maar ik wilde graag even een reactie achter laten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat leuk zeg! Ik rijd elk jaar vanuit België met 3 vriendinnen naar Den Bosch om onze slag te slaan. Hier is het net iets moeilijker om aan leuke materialen te komen.
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whoop whoop, mag je alweer die kaartjes weggeven voor die ontzettend leuke beurs. Wat onwijs leuk Rimmie. Denk dat ik met de buurvouw zou gaan, waarom, omdat het een gezellige dag uit is naar een onwijs leuke beurs, veel nieuwe ideetjes opdoen. Thuis komen met een veel ste kleine tas voor al die leuke spulletjes die je eigenlijk niet kon laten liggen. Ha ha.
    "Sterkte" met het kiezen van de winnaars, denk dat je berichtenbox gaat ontploffen.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rimmie,

    Wat een leuke actie om weg te mogen geven. Ik zou graag met mijn moeder naar deze beurs gaan. Waarom? We struinen al heel wat jaren een aantal beurzen af en zijn nog nooit naar deze beurs geweest.

    Ze zeggen alles komt in 3-en of 3 is een magisch getal.
    - dit jaar wordt mijn moeder in augustus 80 jaar, een hele mijlpaal
    - 3 september ben ik 17 jaar getrouwd
    - een gezellig dagje met mijn moeder naar de beurs.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooow wat gaaf dat je weer vrijkaartjes weg mag geven Rimmie....ik hou ervan om heerlijk langs die kraampjes te snuffelen samen met mijn vriendin
    en als je weer op het bloggersplein zit kom ik zeker weer gezellig een babbeltje maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je die kaartjes mag weggeven! Ik ga 3 september met Chantal Crea naar deze beurs. Dus het zou heel erg leuk zijn om ze te winnen!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie prijs zeg! Die zou ik graag willen delen met mijn zus Nicolette. Wij hobbyen veel samen en proberen onze jaarlijkse zussendag altijd op een hobbybeurs door te brengen. Heerlijk snuffelen overal en ideeën opdoen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat we mee kunnen doen om kaartjes te winnen! Ik zou graag met mijn hobbyvriendin naar de beurs gaan zodat we weer de nieuwste materialen kunnen aanschaffen voor onze heerlijke hobby!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je kaartjes weg mag geven! Ik ga met mijn moeder naar de beurs, een gezellig moeder-dochter dagje! En wat is dan leuker om te kunnen zeggen dat het kaartje gewonnen is..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zou het leuk zijn om kaartjes te winnen voor deze fantastische beurs! Het is al enkele jaren geleden dat ik er nog geweest ben. De vroegere timing in augustus paste jammer genoeg niet voor ons, dus ik vind het super dat de beurs nu later doorgaat. Ik neem m'n verlof pas in september, dus dit zou een geweldige start zijn! Ik zou m'n moeder meenemen omdat ze m'n vaste beursmaatje is, ook al stempelde ze in het begin nog niet. Maar nu heeft ze de basis ook al goed onder de knie hoor! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts